تاریخ: شهریور 21, 1401 دیدگاه: 3 دیدگاه

تفاوت ساعت کیسلکت KR و کیسلکت KR Pro

تفاوت ساعت کیسلکت KR و کیسلکت KR Pro

کمپانی Kieslect به تازگی از مدل جدید ساعت پر طرفدار خود Kieslect Calling Watch KR با نام Kieslect Calling Watch KR Pro رونمایی کرده است فروشگاه آنلاین موبونیاز در این مقاله به صورت مفصل به تفاوت ساعت کیسلکت KR و کیسلکت KR Pro پرداخته است.

یکی از مواردی که ساعت Kieslect KR را تا این حد محبوب کرد قابلیت مکالمه این ساعت هوشمند بود که کاربران با پرداخت هزینه ای معقول و به صرفه ساعتی با قابلیت مکالمه خریداری می کنند. حال در نسخه جدیدتر این ساعت علاوه بر امکان مکالمه در بخش هایی دست خوش تغییراتی مثبت قرار گرفته است.

اگر از ظاهر این ساعت هوشمند شروع کنیم تغییراتی در بدنه ساعت هوشمند کیسلکت و همچنین بند آن مشاهده خواهیم کرد. در نسخه اولیه دو عدد دکمه فیزیکی در کنار ساعت به شکل گرد قرار گرفته است در حالی که در ساعت کیسلکت KR Pro یکی از این دکمه ها به صورت بیضی طراحی شده و دکمه ای که به صورت گرد طراحی شده دارای حاشیه هایی است که شاید کار کردن با آن را ساده تر می کند.

اگر بیشتر به ساعت نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که کمپانی روی مدل Pro یک بند مگنتی دو رنگ قرار داده است که باید گفت کیفیت قابل قبولی دارد. البته طبق ادعای سازنده یک بند اضافی نیز دورن جعبه این محصول قرار داده شده که در صورت تمایل می توانید از بند دوم آن استفاده کنید.

از نظر وزنی نسخه جدید تقریبا 3 گرم سبک تر ولی از نظر اندازه تقریبا هر دو نسخه یکسان هستند. البته نسخه جدید همراه با بند مگنتی تا 50 گرم نیز افزایش می یابد.

تفاوت ساعت کیسلکت KR و کیسلکت KR Pro در عمر باتری

باتری هر دو مدل 280 میلی آمپر ساعت است که در دو ساعت شارژ کامل انجام می شود ولی تفاوت نسخه جدید در بازدهی باتری است که 7 تا 10 روز در استفاده استفاده های معمولی و 2.5 تا 4.5 روز در استفاده های سنگین و تا بیشتر از 10 روز در حالت استندبای می تواند همراه شما باشد.

تفاوت در صفحه نمایش

اما مهم ترین قسمت ساعت هوشمند کیسلکت که صفحه آن است در نسخه جدید بزرگتر شده و اگر بخواهیم دقیق تر بررسی کنیم در کیسلکت KR سایز صفحه 1.32 اینچ ولی در کیسلکت KR Pro این اندازه به 1.43 اینچ افزایش یافته است اما تغییرات در صفحه نمایش فقط به همین موضوع ختم نمی شود و کمپانی سورپرایزهای دیگری نیز برای کاربران در نظر گرفته است.

رزولوشن صفحه در Kieslect Calling Watch KR Pro به 466*466 افزایش پیدا کرده است و کیفیت صفحه نیز به FHD AMOLED تغییر کرده است که همین موضوع باعث شفافیت بیشتر صفحه حتی در شرایط نوری بد شده است.

ساعت کیسلکت KR کیسلکت KR Pro
شکل ساعت گرد گرد
ابعاد 45.7*45.7*12.1 میلی متر 45.7×45.7×12.1 میلی متر
وزن 50 گرم 50.7 گرم
جنس بند سیلیکونی سیلیکونی
مقاوم در برابر آب گواهینامه IP68 گواهینامه IP68
صحفه نمایش 1.32 اینچ SEMI-AMOLED 1.43 اینچ FHD AMOLED
رزولوشن 360*360 466*466
محافظ صفحه 2.5D Glass 2.5D Glass
صفحه نمایش همیشه روشن دارد دارد
نسخه بلوتوث 5.0 5.2
GPS ندارد ندارد
NFC ندارد ندارد
قابلیت مکالمه دارد دارد
پشتیبانی از حرکات ورزشی تا 70 حرکت ورزشی تا 70 حرکت ورزشی
بررسی ضربان قلب دارد دارد
ظرفیت باتری 280 میلی آمپر ساعت 280 میلی آمپر ساعت
بازدهی باتری 5-7 روز 5-7 روز

با تمام این توضیحات شما به ما بگویید کدام یک از این ساعت های ارزش خرید بیشتری دارند؟

خرید ساعت کیسلکت KR

خرید ساعت کیسلکت KR Pro

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای