تاریخ: بهمن 7, 1402 دیدگاه: بدون دیدگاه

آموزش برنامه کیسلکت و نحوه اتصال ساعت هوشمند کیسلکت به گوشی

برنامه ساعت هوشمند کیسلکت

اگر از آن دسته از کاربرانی باشید که به ساعت های هوشمند علاقه دارند، نام برند کیسلکت(Kieslect) را قطعا شنیده اید. برند کیسلکت از زیر مجموعه های کمپانی بزرگ شیائومی است که در زمینه تولید ساعت هوشمند کیسلکت فعالیت خود چند سالی است که آغاز کرده است و در همین چند سال اخیر توانسته با توجه به کیفیت و امکاناتی که روی محصولات خود ارائه داده است توجه کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. حال در این بین کاربرانی که ساعت هوشمند کیسلکت را خریداری می کنند در اتصال ساعت هوشمند به برنامه Kieslect گاها با چالش هایی رو به رو می شوند. در این مقاله قصد داریم آموزش برنامه ساعت هوشمند کیسلکت و نحوه اتصال ساعت به این برنامه را بررسی کنیم. در این مقاله ما با ساعت هوشمند کیسلکت KR2 این کار انجام می دهیم، البته باید بدانید که همه مدل ها به همین صورت به گوشی موبایل متصل می شوند و تفاوتی در این قسمت وجود ندارد.

دانلود و نصب برنامه ساعت هوشمند Kieslect

اگر گوشی شما اندروید است داخل گوگل پلی و اگر گوشی موبایل شما ios است می توانید برنامه ساعت کیسلکت را از اپ استور دانلود و نصب کنید. نحوه نصب برنامه کیسلکت همانند سایر برنامه هاست و فقط کافیست در گوگل پلی یا اپ استور دکمه دانلود و نصب را بزنید. بعد از نصب آیکون برنامه در منو شما ظاهر خواهد شد. اگر برنامه ساعت Kieslect را باز کنید از شما خواسته می شود که در این برنامه ثبت نام کنید و برای ثبت نام فقط کافیست ایمیل خود را وارد کنید و رمز مورد نظر خود را تعیین کنید و وارد برنامه شوید.

این برند سه مدل برنامه مختلف برای ساعت های هوشمند خود عرضه کرده است:

  • KIE OS: مخصوص ساعت های کیسلکت ks mini، ks pro، kr pro ltd، ks
  • Kieslect: مخصوص ساعت های کیسلکت kr2، ks mini، ks pro، lora 2، kr pro ltd، ks
  • KS OS: مخصوص ساعت های کیسلکت ks2 و کیسلکت Actor و کیسلکت KS3

هر سه نرم افزار کارایی یکسانی دارند و فقط برای سازگاری با ساعت های مختلف هستند و نحوه کار با آنها، راه اندازی و ثبت نام در برنامه های کیسلکت کاملا یکسان است. در نظر داشته باشید که برخی از ساعت های هوشمند شیائومی از بیش از یک برنامه پشتیبانی می کنند نیازی نیست هر دو را نصب کنید و فقط یکی از آنها را نصب کنید کافیست.

اتصال ساعت هوشمند به برنامه کیسلکت

بعد از نصب برنامه آن را باز کنید در همان ابتدای کار از شما خواسته می شود که ساعت خود را به برنامه بشناسانید. ساعت خود را روشن کنید و منتظر شناسایی ساعت توسط برنامه بمانید. به محض باز کردن برنامه خود نرم افزار به صورت خودکار در حال جستجو برای پیدا کردن ساعت هوشمند کیسلکت می باشد. اگر می خواهید به صورت سریع تر ساعت شما توسط برنامه شناسایی شود می توانید می توانید دکمه اسکن که در پایین همان صفحه از برنامه نمایش داده می شود را بزنید و از طریق گوشی موبایل خود بارکدی که روی ساعت کیسلکت وجود دارد را اسکن کنید. این مراحل را می توانید به ترتیبی که در تصویر زیر نمایش داده شده است پیش بروید.

اتصال ساعت هوشمند به برنامه کیسلکت

تنظیمات برنامه ساعت کیسلکت

بعد از اینکه ساعت توسط برنامه کیسلکت شناسایی شد و وارد برنامه شدید در قسمت پایین نرم افزار ساعت هوشمند چهار منو مختلف مشاهده می کنید با نام های “Activity” و “Workouts” و “Device” و “Me” که در هر کدام از این منوها تنظیمات خاصی را می توانید انجام دهید و اطلاعاتی به شما نمایش خواهد داد.

در منوی Activity شما می توانید گزینه های مربوط به تحرکات ورزشی خود را در طول روز مشاهده کنید و گزارشاتی از فعالیت های شما ارائه خواهد داد. تعداد قدم هایی که برداشته اید، میزان کالری، ضربان قلب و اکسیژن خون از جمله امکاناتی است که در این قسمت می توانید مشاهده کنید.

در منوی Workouts می توانید به صورت لحظه ای حرکات ورزشی خود را پیگیری کنید و از روی نقشه میزان مسافتی که طی کرده اید را به راحتی مشاهده کنید. این مسافت طی شده می تواند به صورت پیاده روی یا دو باشد.

در منو Device که از مهم ترین قسمت های این برنامه به شمار می آید شما می توانید تنظیمات بسیاری را انجام دهید. می توانید واچ فیس های متنوع و زیادی را مشاهده و دانلود کنید و روی ساعت هوشمند کیسلکت فعال کنید. برای اینکه بتوانید اعلان ها و تماس های خود را روی ساعت هوشمند کیسلکت دریافت کنید نیاز است که از این قسمت وارد بخش “Notification” شوید و دسترسی های لازم را به هر برنامه ای که به آن نیاز دارید را بدهید. وقتی وارد بخش “Notification” می شوید با تصویری مانند زیر رو به رو می شوید که می توانید بر حسب نیاز دسترسی های برنامه را فعال کنید.

فعال کردن اعلان و پیام در ساعت کیسلکت

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید علاوه بر دسترسی پیامک ها و تماس می توانید تمامی برنامه را مدیریت کنید و مشخص کنید که کدام برنامه ها اجازه دارند اعلان های خود را روی ساعت هوشمند کیسلکت نمایش دهند.

در دیگر بخش های برنامه کیسلکت تنظیماتی از قبیل تنظیم هشدار، مخاطبان، یافتن ساعت، تنظیمات مربوط به دسترسی به دوربین گوشی و کلی تنظیمات دیگر در دسترس شما قرار دارد.

تنظیمات ساعت کیسلکت

در منو Device بعد اینکه تنظیماتی که گفته شد را انجام دادید سه بخش دیگر وجود دارد با نام های “Auto Track” و “Watch Settings” و “Other” وجود دارد که هر کدام از آن ها وظایفی را بر عهده دارند.

در بخش Auto Track می توانید مشخص کنید که کدام یک از موارد ضربان قلب، اکسیژن خون یا میزان استرس به صورت خودکار و دائمی کنترل شود و نیازی به درخواست شما نباشد.

در بخش Watch Settings می توانید تنظیماتی از قبیل روشن شدن ساعت وقتی مچ دست را بالا می آورید، زمان روشن ماندن صفحه نمایش، میزان روشنایی صفحه، فعال کردن قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن، تنظیمات مربوط به اندازه گیری، و زبان دستگاه را انجام دهید.

در آخرین بخش از این قسمت یعنی “Other” سه گزینه وجود دارد با نام های Clear Data و Restart و Reset که برای پاک کردن اطلاعات، شروع دوباره و ریست کردن ساعت هوشمند استفاده می شود.

تنظیمات ساعت هوشمند کیسلکت از روی برنامه کیسلکت

نتیجه

اگر قصد خرید ساعت کیسلکت را دارید یا یکی از مدل های ساعت هوشمند کیسلکت را دارید می توانید با خواندن این مقاله به صورت کامل از نحوه اتصال ساعت کیسلکت به برنامه ساعت هوشمند کیسلکت و آموزش کار با برنامه و تنظیمات آن را تسلط داشته باشید و از همه امکانات ساعت هوشمند کیسلکت خود استفاده کنید. همچنین می توانید قبل از خرید ساعت هوشمند به بخش راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی مراجعه کرده و با انواع بهترین ساعت های کیسلکت در بازه های قیمت مختلف آشنا شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای