تاریخ: اسفند 23, 1400 دیدگاه: بدون دیدگاه

خرید ساعت هوشمند هایلو و دلایل خرید آن

خرید ساعت هوشمند هایلو و دلایل خرید آن

اگر خرید ساعت هوشمند هایلو، به شما پیشنهاد شده است، حتما چنین سوالاتی را در ذهن خود دارید: ساعت های هوشمند محبوب امروزی چه توانایی هایی دارند؟ آیا آن ها واقعا راحت وکاربردی هستند؟
ساعت های هوشمند یک دستگاه محاسباتی پوشیدنی هستند که شباهت زیادی به ساعت مچی یا سایر دستگاه های اندازهگیری زمان دارند. علاوه بر اعلام زمان، بسیاری از ساعت های هوشمند دارای بلوتوث هستند. این نوع ساعت ها به وسیله بلوتوث می‌توانند قابلیت‌های گوشی هوشمند کاربر را به ساعت منتقل کند. کاربر می تواند از ساعت هوشمند خود برای شروع و پاسخ دادن به تماس های تلفنی از تلفن همراه خود، خواندن ایمیل و پیام های متنی، دریافت گزارش آب و هوا، گوش دادن به موسیقی استفاده کند.
ساعت هوشمند هایلو نیز یک ساعت هوشمند عالی است، که با همه ویژگی های فوق العاده، خدمات بسیاری را با پرداخت پول کم دریافت می کنید. در این مطلب قصد داریم در مورد ویژگی های ساعت هوشمند و دلایل انتخاب ساعت هایلو صحبت کنیم.

قابلیت­های ساعت هوشمند:

هر ساعت هوشمند ویژگی های متفاوتی دارد که با توجه به سلیقه و نیاز خود باید از میان مدل های مختلف انتخاب کنید. ساعت هایلو از نمونه ساعت های هوشمندی است که با قابلیت های متنوعی که دارد، رضایت هر سلیقه ای را حذب می کند.

با اعلان ها هیچ چیز مهمی را از دست نمی­ دهید

با اتصال ساعت هوشمند، می توانید فورا اعلان ها را دریافت کنید. با استفاده از این ساعت‌ها، نیازی نیست نگران از دست دادن چیز مهمی باشید، زیرا می‌توانید به سادگی با بستن یکی از آن‌ها روی مچ خود، از اعلان‌ها مطلع شوید.

از مدیریت سلامت لذت ببرید

این ساعت ها به امکاناتی مجهز هستند که می توانند به افراد کمک کنند تا سلامت خود را به راحتی مدیریت کنند. برنامه‌هایی که مسیری را که هنگام ورزش طی می‌کنید و ضربان قلب شما را اندازه‌گیری و ثبت می‌کنند. این عملکردها در میان افراد سالمی که روزانه می دوند یا دوچرخه سواری می کنند، بسیار محبوب است.
به همین ترتیب، می‌توانید خواب خود را با برخی از برنامه‌ها نیز پیگیری کنید، که عملکردی لذت‌بخش برای کسانی است که نگران ساعت و کیفیت خواب خود هستند.

آب و هوا را به راحتی بررسی کنید

با ساعت‌های هوشمند می‌توانید به‌سرعت و به راحتی وضعیت آب و هوا را در حین انجام کارهای روزمره خود بررسی کنید و با توجه به آن برای ادامه روز خود یا برنامه سفری که در پیش دارید، به درستی برنامه ریزی کنید.

به موسیقی گوش دهید

اگر یک ساعت هوشمند دارید، می‌توانید موسیقی پخش کنید. برخی از مدل ها به شما امکان می دهند حتی بدون گوشی هوشمند خود این کار را انجام دهید. آن ها در شرایطی که می خواهید هنگام دویدن به موسیقی گوش دهید اما نمی خواهید تلفن هوشمند خود را با خود حمل کنید، مفید هستند.

برند هایلو

شرکت استارتاپی Dongguan Liesheng Electronic Co با نام تجاری Haylou در سال 2015 تاسیس شد. با تامین بودجه به یکی از اولین اعضای زنجیره زیست محیطی شیائومی تبدیل شد و به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی محصولات خود را به بازار عرضه کرد. این کمپانی به عنوان یک ارائه دهنده راه حل ODM، در چین نیز شناخته شده است. همچنین این شرکت اینترنتی جوان با مدیریت خود به یکی از شرکت های پیشرو در صنعت لوازم مصرفی هوشمند و ورزشی در چین تبدیل شد.
هایلو متعهد است که فناوری را به عنوان یک کاتالیزور برای گسترش تجارت قرار دهد و با کنترل هزینه تولید، قیمت تمام شده ای که به مصرف کننده می رسد بسیار شگفت انگیز است.
هایلو اگرچه تا زمان عرضه اولین ساعت هوشمند خودبیشتر بر روی لوازم جانبی صوتی تمرکز داشت. اما توانست با ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه به سرعت وارد بازار شود و مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.

خرید ساعت هوشمند هایلو

هایلو یک ساعت هوشمند بسیار مقرون به صرفه با صفحه نمایش رنگی است که از دکمه های لمسی و عملکرد فیزیکی پشتیبانی می کند و استفاده از آن بسیار راحت است.
ساعت هایلو دارای استاندارد IP68 است، بنابراین می توانید آن را زیر دوش بگیرید و حتی با آن در استخر شنا کنید. دارای سنسور ضربان قلب و حالت های تمرینی متعدد است. این ساعت همچنین می تواند کیفیت خواب شما را ردیابی کند و در انجام برخی تمرینات تنفسی به شما کمک کند، همه این اطلاعات در صفحه هوم ساعت نمایش داده می شود و می توانید داده های بیشتری با کلیک بر روی هر گزینه بدست آورید.
از طریق بلوتوث 5.0 به تلفن هوشمند Android یا iOS شما متصل می‌شود و کارهای معمول ساعت هوشمند از جمله اعلان‌ها، پخش موسیقی، اطلاعات آب‌وهوا را انجام می‌دهد. توجه داشته باشید که این نرم افزار به جای Google Wear OS یا موارد مشابه، نرم افزار اختصاصی را اجرا می کند. از برنامه Haylou Fit برای همگام سازی ساعت با گوشی خود استفاده خواهید کرد.
ساعت هوشمند Haylou ازحالت های ورزشی مختلف بر روی دستگاه پشتیبانی می کند که شامل دویدن در فضای باز، پیاده روی، دوچرخه سواری، کوهنوردی، یوگا، دویدن داخل سالن،ژیمناستیک، بسکتبال، فوتبال و قایقرانی می شود.
در نهایت می توان گفت ساعت های برند هایلو ساعتهای هوشمند باکیفیت و کاربردی اما مقرون به صرفه و مناسب برای هر میزان بودجه است.

خب با دریافت این اطلاعات چه فکر می کنید؟ ما در مورد آنچه که ساعت‌های هوشمند هایلو به طور کلی می‌توانند انجام دهند، صحبت کرده‌ایم، اما توجه داشته باشید که همه مدل‌ها با همه عملکردها عرضه نمی‌شوند. اگر عملکرد خاصی وجود دارد که به آن علاقه دارید یا موقعیت هایی که قرار است از آن استفاده کنید، حتماً قبل از خرید ساعت هوشمند هایلو بررسی کنید که آیا مدل مورد نظر شما آن عملکرد را دارد یا خیر.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای