تاریخ: آذر 2, 1401 دیدگاه: بدون دیدگاه

بهترین ساعت هوشمند شیائومی با بودجه مختلف

داشتن یک ساعت هوشمند این روزها تبدیل به یک نیاز شده است. اما آیا نیاز است تا 30 میلیون تومان هم بابت خرید ساعت هوشمند هزینه کرد!؟ یا با هزینه های معقول نیز می توان بهترین ساعت هوشمند شیائومی را خرید ؟

فروشگاه اینترنتی موبونیاز قصد دارد در این مقاله کاملا شما را جهت خرید یک ساعت هوشمند شیائومی خوش قیمت، مناسب با نیازهایتان و راهنمایی کند. پس با ما همراه باشید.

بیایید به چندتا از سوالات شما کاربران عزیز پاسخی واضح و ساده بدهیم که در خرید خود بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ساعت هوشمند شیائومی چه کاربردهایی دارد ؟

وقتی این سوال را می پرسید اولین چیزی که به ذهن ما می رسد این است که می توانید پیام های خود را بدون اینکه گوشی موبایل خود را از جیب یا کیفتان خارج کنید ببینید و خیلی سریع از آن مطلع شوید!

اما ما قصد داریم بیشتر وارد جزئیات شویم و همه موارد را برای شما بازگو کنیم.

ساعت های هوشمند برای کاربردهای زیادی استفاده می شوند که شاید برای هر کدام از کاربران یکی از این ویژگی ها بسیار مهم باشد.

مثلا فکر کنید که اول صبح از خانه خارج می شوید و پیاده به سمت ایستگاه مترو یا اتوبوس حرکت می کنید. بعد از اینکه چندین قدم حرکت می کنید روی گوشی موبایل شما یک پیام می آید، حال شما که در یک دستتان کیف خود را گرفته اید و با دست دیگر نیز یک کیسه شامل چند میوه، بیرون آوردن گوشی برای شما کار دشواری به نظر می رسد اما بلند کردن مچ دستتان برای دیدن اعلانی که روی گوشی موبایل شما آمده کار آسان تری است که ببینید آیا پیامی که برای شما آمده اصلا ارزش دارد که به خاطرش موبایل خود را بیرون بیاورید یا خیر!

آیا با ساعت هوشمند می توانیم پاسخ پیام بدهیم؟

این امکان در همه ساعت های هوشمند وجود ندارد و اگر برای شما مهم است که ساعت هوشمندتان کیبوردی برای پاسخ به پیام ها داشته باشد باید هنگام خرید به این نکته توجه کنید. هر چند کیبورد ساعت های هوشمند خیلی بزرگ نیست و پاسخ دادن با پیام با آن کار آسانی نیست ولی برای پاسخ های کوتاه می تواند بسیار کاربردی باشد. بهترین ساعت هوشمند شیائومی که پرچمدار آن است یعنی xiaomi Gts 4 به بهترین شکل از این مورد پشتیبانی می کند

مکالمه با ساعت هوشمند

برای خود من نیز خیلی از وقتا پیش آمده که پشت فرمان گوشی موبایلم زنگ خورده است ولی قادر به پاسخ از طریق موبایل نبوده ام و از طریق ساعت خود مکالمه را ادامه داده ام. در مورد این امکان باید بگوییم امکان جالبی است و ساعت های هوشمندی که از قابلیت مکالمه پشتیبانی می کنند اکثرا میکروفون و اسپیکر با کیفیتی دارند و به راحتی بدون سختی در شنیدن صدا می توانید با ساعت هوشمند خود مکالمه ای با کیفیت و پایدار داشته باشید.

وزن ساعت های هوشمند چقدر است؟

یکی از مهم ترین امکانات ساعت های هوشمند در هنگام ورزش کردن است که بتواند حرکات ورزشی شما را بررسی کند و آمار آن را در انتهای تمرین برای شما آماده کند. حال اگر ساعتی که در دست دارید سنگین باشید قطعا هنگام ورزش حس خوبی نخواهید داشت. به همین منظور در ساخت ساعت های هوشمند از پلاستیک با کیفیت یا فلز سبک استفاده می شود تا شما را هنگام فعالیت های ورزشی یا روزانه خسته نکند.

پشتیبانی از حرکات ورزشی در ساعت هوشمند

ساعت های هوشمند بسته به قیمت و برندی که دارند از تعدادی از حرکات ورزشی پشتیبانی می کنند و می توانند نوع حرکت شما را تشخیص دهند. فرض کنید شما در باشگاه بادی بیلدینگ در حال تمرین هستید در این حال به جای شمارش حرکات ورزشی توسط شما، ساعت هوشمندتان می تواند حرکات را برای شما بشمارد و در انتهای تمرین گزارشی کامل از تمام حرکات شما برایتان آماده کند. می توان به ورزش هایی از قبیل بسکتبال، فوتبال، تنیس، بدمینتون، شنا(برای ساعت هایی که در مقابل آب مقاوم هستند)، یوگا، بادی بیلدینگ و خیلی از ورزش های دیگر که در بعضی موارد پشتیبانی از حرکات ورزشی به بیش از 100 حرکت نیز می رسد.

ساعت هوشمند مراقب سلامتی شماست

به این فکر کنید که یک دکتر عمومی برای بررسی علائم حیاتی بدن شما در تمام طور شبانه روز همراه شما خواهد بود. می توانید ضربان قلب خود را بررسی کنید، یا میزان استرس خود را ببینید، یا حتی هنگام خواب کیفیت خواب خود را پایش کنید. در یک سری از ساعت ها نیز علاوه بر موارد گفته شده پایش میزان اکسیژن خون و اندازه گیری فشار خون نیز وجود دارد.

انواع بند ساعت هوشمند شیائومی کدام ها هستند ؟

هر بند برای یک کار خاص!
معمولا وقتی یک ساعت هوشمند خریداری می کنید همراه با یک یا دو بند(بستگی به نوع ساعت دارد) در جعبه برای شما ارسال می شود. می توانیم بندهای ساعت را اینگونه تقسیم بندی کنیم.

بند چرم ساعت هوشمند:

این نوع بندها معمولا برای جلسات یا مهمانی های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد.

بند مگنتی ساعت هوشمند:

از بند مگنتی به عنوان بند روزمره استفاده می شود و به خاطر راحتی در باز و بسته کردن آن حس خوبی به شما انتقال می دهد.

بند سیلیکونی ساعت هوشمند:

از این نوع بند معمولا در هنگام ورزش و هنگام خواب استفاده می شود و از آنجایی که وزن بسیار کمی دارد هنگام ورزش و خواب شما را آزار نمی دهد.

ساعت هوشمند با صفحه گرد بخرم یا صفحه مربع؟

این سوال کاملا سلیقه ای است و نمی توان گفت کدام یک بهتر است. ساعت های هوشمند مربع معمولا توسط کمپانی اپل تولید می شود و ساعت های گرد توسط کمپانی سامسونگ و در این بین کمپانی که هم ساعت های هوشمند با صفحه گرد و هم صفحه مربع روانه بازار کرده است کمپانی شیائومی است. از نظر امکانات این دو فرقی با هم ندارند و ممکن است امکانات هر دو یکی باشد. پس از نظر امکانات قابل مقایسه نمی باشند و فقط بستگی به سلیقه شما دارد.

آیا ساعت هوشمند شیائومی کیفیت خوبی دارد؟

ضرب المثل قدیمی که همه شما قطعا آن را شنیده اید، هر چقدر پول بدی همون قدر آش می خوری!

در اینجا نیز همینطور است. سیاست کمپانی شیائویم اینگونه است که برای هر بودجه ای محصولی در نظر دارد یعنی شما می توانید از 700 هزار تومان تا چند میلیون تومان نیز ساعت هوشمند شیائومی بخرید.

اگر بخواهیم در مورد کیفیت آن نیز صحبت کنیم دوباره به ضرب المثلی که برایتان گفتیم برمیگردیم. به این صورت که اگر هزینه کمتر بپردازید قطعا از کیفیت ساخت و امکانات کمتری بهره می برید ولی اگر نیاز دارید امکانات و کیفیت بیشتری دریافت کنید باید هزینه بیشتری نیز بپردازید.

معرفی ساعت های هوشمند شیائومی با بودجه های مختلف

در این قسمت 7 تا از بهترین ساعت های شیائومی را که با بودجه های مختلف می توانید خریداری کنید را به شما معرفی می کنیم.
mibro-x1

ساعت هوشمند شیائومی Mibro X1

این ساعت ظاهری اسپورت دارد که همراه با بند سیلیکونی ارائه می شود و قیمت آن حدود 1.200.000 تا 1.400.000 تومان است.

gts-2-mini

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Gts 2 mini

ساعتی با صفحه مربع و صفحه نمایش با کیفیت، همراه با بند سیلیکونی که در سه رنگ مشکی، صورتی و سبز ارائه می شود و قیمتی حدود 2.000.000 تا 2.300.000 تومان دارد.

mibro-lite

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

در رده قیمت زیر یک میلیون تومان می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد از آنجایی که هم صفحه با کیفیتی دارد و هم نسبت به قیمت امکانات خوبی به شما ارائه می دهد.

kieslect-kr

ساعت هوشمند شیائومی Kieslect Kr

با پرداخت حدود 1.300.000 تومان تا 1.500.000 می توانید ساعتی با قابلیت مکالمه با کیفیت و پایدار خریداری کنید که صفحه نمایش نسبتا با کیفیتی نیز دارد.

kieslect-kr-pro

ساعت هوشمند شیائومی Kieslect Kr Pro

نسل پیشرفته ساعت کیسلکت kr می باشد که علاوه بر قابلیت مکالمه دارای صفحه نمایش Super Amoled نیز هست. که حدود قیمت آن 2 میلیون تومان است.

s1-active

ساعت هوشمند شیائومی S1 Active

ساعتی لوکس و در عین حال اسپورت که قیمت آن بین 4.500.000 تا 5.000.000 است از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و امکانات بالایی برای شما به ارمغان می آورد.

xiaomi-gts-4

ساعت هوشمند شیائومی GTS 4

این ساعت آخرین پرچمدار کمپانی شیائومی است که قیمت حدود 6.5 تا 7 میلیون تومان است، همه امکاناتی که نیاز دارید یک ساعت هوشمند داشته باشد این ساعت داراست و می تواند تمام نیاز های شما را برآورده کند. و می توان گفت که در حال حاضر بهترین ساعت هوشمند شیائومی به حساب می آید.

glorimi-m1-pro

ساعت هوشمند شیائومی Glorimi M1 Pro

جدیدترین برندی که زیر نظر کمپانی شیائومی محصولات هوشمند خود را روانه بازار کرده است برند گلوریمی است. آخرین محصول این برند ساعت هوشمند شیائومی مدل Glorimi M1 Pro می باشد که با یک صفحه نمایش Ultra-Clear AMOLED به همراه قابلیت مکالمه و باتری 280 میلی آمپر ساعتی ارائه شده است.

نتیجه

تنوع در خرید ساعت هوشمند آنقدر زیاد است که تقریبا خرید آن را کمی دشوار کرده است. با توضیحاتی که در این مقاله توسط کارشناسان موبونیاز خدمت شما کاربران عزیز ارائه شد امیدواریم بتوانید بهترین ساعت هوشمند شیائومی را خریداری کنید. می توانید برای آشنایی بیشتر با ساعت های معرفی شده و مشاهده مدل های بیشتر به صفحه خرید ساعت هوشمند مراجعه کنید. همکاران ما  نیز جهت مشاوره خرید ساعت هوشمند در خدمت شما خواهند بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای