تاریخ: مهر 1, 1401 دیدگاه: بدون دیدگاه

گوشی های مناسب گیمینگ

گوشی های مناسب گیمینگ

امروزه داشتن یک تلفن همراه خوب ضروری است. لوازم جانبی تبدیل به یک ابزار کار شده است، هرگز ماهیت ارتباطی خود را از دست نداده است و به طور فزاینده ای برای سرگرمی استفاده می شود. دلیل این امر این است که بازی‌های موبایل در حال افزایش هستند و  طیف متنوعی از بازی‌ها را به همراه دارند. چیزی که علاقه بسیاری از کاربران را برمی انگیزد. اما، هنگام انتخاب بهترین گوشی های مناسب گیمینگ، چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟ در اینجا لیست مختصری از مواردی وجود دارد که هنگام انتخاب گوشی بازی خود نباید از بررسی و ارزیابی آنها غافل شوید.

پردازنده و رم

این دو بخش به خوبی با یکدیگر مرتبط هستند. پردازنده، مغز یک تلفن همراه است. بخشی است که همه چیز را به کار می اندازد، بخشی است که اطلاعات را دریافت می کند و به اجزای دستگاه منتقل می کند تا پاسخ دهد. بنابراین، برای اینکه سریع و کارآمد کار کند، نیاز به پیشرفته بودن دارد. و برای کمک، رم باید بزرگ باشد.

این قسمتی است که اطلاعاتی را ذخیره می کند که توسط شما ذخیره نشده است، همانطور که در HD وجود دارد.

RAM مسئول دسترسی به این داده ها تنها در صورت نیاز است. در حالت ایده آل، باید بزرگ باشد. در بازار گوشی های گیمری وجود دارند که دارای حافظه رم تا 120 گیگابایت هستند که عملکرد زیبایی به محصول می دهد!

پردازنده و رم-moboniaz.com

 باتری با ظرفیت بالا

این یکی نیازی به معرفی  ندارد، درست است؟ داشتن باتری خوب به این معنی است که تلفن همراه شما برای مدت طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد دوام می آورد. اما این اتفاق می افتد که هرچه مثلاً پردازنده بیشتر کار کند، انرژی بیشتری مصرف می شود. در این صورت، علاوه بر تجزیه و تحلیل داده های خود در مورد دوام بدون نیاز به شارژ مجدد، به دنبال دانستن نظر سایر کاربران در مورد تلفن همراه نیز باشید.

صفحه نمایش

بدیهی است که ظاهر  تلفن همراه شما نمی تواند جزییات مهمی در این تحلیل نباشد. اولین نکته اندازه آن است. صفحه نمایش های مختلفی وجود دارد که به تعیین وضوح صفحه کمک می کند که به کیفیت بخشیدن به تصاویر کمک می کند. یک تفاوت در گیمرهای موبایل نرخ تازه‌سازی است: داده‌ای که به درک قدرت دستگاه در روان‌تر کردن تصویر و سرعت روی صفحه کمک می‌کند. هرچه بزرگتر بهتر!

صفحه نمایش-moboniaz.com

تجهیزات جانبی

در اینجا، آنها لزوما قطعاتی نیستند که در تلفن همراه می آیند. این لوازم جانبی، کنترل‌ها، پایه‌هایی برای ثابت کردن تلفن همراه روی یک سطح، برای شبیه‌سازی رایانه شخصی هستند. با این حال، همیشه خوب است بررسی کنید که سازنده چه چیزی برای گیمرهای موبایل ارائه می دهد. برخی از مدل ها در حال حاضر لوازم جانبی خاصی را ارائه می دهند.

 

سطح بازی

علاوه بر موارد بالا یک نکته ارزشمند هنگام انتخاب این است که به سطح بازی خود فکر کنید. اگر هنوز بازی های ساده شما را سرگرم می کند،  تلفن‌های همراه با ویژگی‌های معمولی برای شما مناسب‌تر باشند. حالا اگر بازی‌هایی که استفاده می‌کنید پیچیده‌تر هستند، بهتر است سراغ گوشی های گیمینگ با  قیمت‌های بالاتر بروید.

گوشی های مناسب گیمینگ  

در پایان لیستی از گوشی های مناسب گیمینگ را برای شما گردآوری کرده ایم :

Asus Rog Phone 2 این مدل از ایسوس در هسته خود یک گوشی بازی است.

هواوی پی 30 پرو یکی دیگر از مدل های برتر، Huawei P30 Pro نیز در لیست بهترین گوشی های گیمینگ توسط بسیاری از کارشناسان قرار دارد.

بلک شارک 2 پرو مدل شیائومی برای گیمرها یکی از بهترین مدل های موجود در بازار است و در حال حاضر متنوع ترین نسخه ها را دارد  .

Zenfone 7 Pro این گوشی هوشمند علاوه بر اینکه در لیست عزیزان بسیاری از گیمرها قرار دارد، برای مقاصد دیگر گزینه بسیار خوبی است.

شیائومی ردمی نوت 8 این دستگاه از گوشی محبوب شیائومی در لیست بهترین گوشی های گیمینگ قرار دارد، اما با ویژگی های کمتر توسعه یافته ای که همچنان تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد.

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس علاوه بر این که یک دستگاه زیبا است، نوت 10 پلاس از سری گلکسی سامسونگ دارای ویژگی های بازی عالی است.

آیفون 11 پرو بدیهی است که یک نماینده تلفن همراه اپل در اینجا وجود خواهد داشت. مدل اپل آیفون 11 پرو است که با در نظر گرفتن گیمرها توسعه یافته و دارای گزینه های ذخیره سازی 64، 256 و 512 گیگابایتی است.

Motorola One Fusion این مدل موتورولا به دلیل مقرون به صرفه بودن متمایز است. علاوه بر داشتن قیمت بسیار پر زرق و برق برای دنیای گیمرها، ویژگی های آن شما را ناامید نمی کند.

شیائومی ردمی نوت 9 شیائومی ردمی نوت 9 دارای پردازنده MediaTek Helio G85 است که برای عملکرد بهتر در بازی ساخته شده است.

گوشی های مناسب گیمینگ  -moboniaz.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای