تاریخ: اسفند 25, 1401 دیدگاه: بدون دیدگاه

چه برنامه هایی باید روی ساعت هوشمند شیائومی نصب کنیم

بهترین-برنامه-های-ساعت-هوشمند-شیائومی-موبونیاز

از آن جایی که ساعت های هوشمند شیائومی روز به روز مورد تایید کاربران بسیاری قرار می گیرند، توجه هر کاربری را به خود جلب می کنند. علت این جلب توجه می تواند در اثر وجود ویژگی ها و نوع عملکردی است که از این ساعت ها مشاهده می شود. اما مهم ترین عاملی که در تمایز میان ساعت های هوشمند شیائومی با سایر برندها نقش دارد، برنامه های بی شماری است که برای آن ها در نظر گرفته شده است.
بهترین برنامه ها برای ساعت هوشمند شیائومی وجود دارد و شامل هر نوع امکاناتی می شود. از برنامه های مرتبط با پخش موسیقی بگیر تا برنامه هایی که به منظور تناسب اندام از آن ها استفاده می نمایند. بنابراین می توانید به راحتی هر نوع برنامه ای را برای رفع نیازهای خود انتخاب کنید.

بهترین-اپلیکیشن-های-ساعت-هوشمند-موبونیاز

5 تا از بهترین برنامه ها برای ساعت هوشمند شیائومی

همانطور که می دانید، ساعت های هوشمند شیائومی، از طراحی شیک و همینطور ویژگی های پیشرفته و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند. برنامه های بسیاری هم برای استفاده از امکانات این ساعت ها وجود دارد که گاهی با توجه به ازدیاد این نوع برنامه ها، کاربر با مشکل روبرو می شود. در اینجا به بیان 5 تا از بهترین برنامه ساعت هوشمند شیائومی می پردازیم تا بتوانید راحت تر، این کار را انجام دهید.

  1. برنامه MI FIT که از برنامه های رسمی شیائومی به شمار می آید. با کمک آن می توانید در رابطه با تناسب اندام، کنترل ضربان قلب و همینطور یادآوری های خاص بپردازید. در مورد پایش خواب هم الگوی منظیم و خوبی به شما ارائه می دهد.
  2. GOOGLE MAPS که از برنامه های فوق العاده ضروری برای هر ساعت هوشمندی محسوب می شود و با کمک آن می توانید به صورت گام به گام به مقصدی که در نظر دارید، برسید.
  3. SPOTIFY یک برنامه عالی جهت گوش دادن به موسیقی است. با این برنامه به راحتی به میلیون ها آهنگ دسترسی دارید و امکان ایجاد لیست پخش آهنگ سفارشی را هم دارا هستید.
  4. برنامه مخصوص آب و هوا که با کمک آن می توانید از پیش بینی های ساعتی و روزانه آب و هوا مطلع شوید.
  5. نصب واتس اپ که از برنامه های عالی جهت حفظ ارتباط با دوستان و خانواده است.

برنامه های فوق تنها 5 تا از برنامه هایی هستند که وجود آن ها در ساعت هوشمند شما ضرورت دارد. بدون شک با نصب برنامه های بیشتر، می توانید از سایر امکانات ساعت خود نیز برخوردار شوید.

  راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی با بودجه های مختلف

استفاده از اپلیکیشن های مناسب برای ساعت هوشمند

برای این که بتوانید نهایت استفاده را از ساعت های هوشمند داشته باشید، لازم است تا برنامه های مناسب آن را نصب نمایید. در این شرایط، می توانید به راحتی از مزایای ساعت هوشمندی که در اختیار دارید، برخوردار گردید. اولین اپلیکیشنی که باید برای ساعت هوشمند خود در نظر بگیرید، XIAOMI WEAR است. این برنامه به شما کمک می کند تا بتوانید ساعت هوشمند شیائومی خود را به خوبی مدیریت کنید.
با استفاده از این اپلیکیشن، تنظیمات ساعت خود را سفارشی کنید و به بررسی اعلان های خویش بپردازید. برنامه دیگری که پیشتر هم به آن اشاره داشتیم، MI FIT است که به شما در دارا بودن یک تناسب اندام عالی کمک به سزایی دارد. پیگیری تناسب اندام، ضربان قلب و همچنین پایش خواب با استفاده از این برنامه امکان پذیر است.
MI HOME نیز از جمله اپلیکیشن هایی است که در صورت هوشمند بودن محیط منزل خویش، می توانید از آن استفاده کنید. امکان برنامه ریزی و کنترل صوتی هم از این طریق میسر است. نصب برنامه MI STORE موجب می شود تا بتوانید طیف وسیعی از محصولات شیائومی را به صورت یکجا مشاهده کنید. حتی تخفیفات بسیاری که در این زمینه وجود دارد هم برای شما نمایان خواهد شد.
توجه داشته باشید که در صورت نصب برنامه های کاربردی بر روی ساعت هوشمند خود، می توانید بیشترین بهره را از ساعت خود داشته باشید. برنامه هایی که کارایی بالایی دارند، می توانند در انجام تمامی کارها به شما کمک به سزایی داشته باشند.

برنامه-ساعت-هوشمند-موبونیاز

بهترین برنامه های تناسب اندام در ساعت های هوشمند شیائومی

جالب است بدانید که برنامه های بسیاری وجود دارد که با استفاده از آن می توانید در جهت تناسب اندام خویش اقدامی داشته باشید. از مهم ترین این برنامه های تناسب اندام، موارد ذیل بیشترین طرفدار را دارا است که عبارتند از:

  1. MI FIT در گروه برنامه های رسمی شیائومی قرار دارد. با کمک این اپلیکیشن، می توانید فعالیت های روزانه خود را مورد ردیابی قرار دهید و اهدافی که در سر دارید را هم تعیین نمایید. کنترل موسیقی و یادآوری موارد گوناگون هم از این طریق امکان پذیر است.
  2. STRAVA که برنامه ای محبوب در زمینه تناسب اندام است. با کمک آن می توانید دویدن، سوارکاری و غیره را کنترل نمایید.
  3. RUNKEEPER که به ردیابی فعالیت های ورزشی همچون دویدن، پیاده روی و غیره کمک می کند.
  4. MAP MY RUN که از آن به منظور ردیابی مسافت، سرعت و همینطور مسیر استفاده می کنند. از این برنامه می توانید جهت تعیین اهداف و پیگیری پیشرفت های خود نیز بهره مند شوید.
  5. FITBIT هم از جمله برنامه های محبوب ردیابی تناسب اندام به شمار می آید که می توانید با کمک آن، میزان کالری سوزانده شده و همچنین سایر فعالیت های ورزشی خود را ردیابی نمایید.

برنامه های نامبرده شده می توانند به شما در این راستا و هدفی که دارید، کمک بزرگی محسوب شوند. به منظور نصب بهترین برنامه برای ساعت هوشمند خود، ابتدا باید توانایی و ویژگی های دستگاه خود را شناسایی کنید. سپس در جهت خرید برنامه هایی متناسب با این ویژگی ها اقدام نمایید. از تجربه بقیه کاربران و استفاده کنندگان از این برنامه ها نیز استفاده کنید.
در این صورت، می توانید برنامه هایی را انتخاب کنید و مورد نصب قرار دهید که بیشترین کارایی را برای شما به همراه دارد. توجه داشته باشید که می توانید قبل از دانلود هر برنامه، ابتدا نظرات مرتبط با آن را مطالعه نمایید تا در نهایت برنامه ای که دانلود می کنید، برترین ویژگی ها را داشته باشد.

همانطور که می دانید، ساعت های هوشمند شیائومی برای این که بتوانند ارتباطی پایدار با تلفن های همراه هوشمند داشته باشند، باید از برنامه اتصال ساعت هوشمند به گوشی استفاده کنند. این اپلیکیشن ها از تنوع بالایی برخوردارند و باید ببینید که آیا برنامه با ساعت شما همخوانی دارد یا خیر! اکنون چند نمونه از این برنامه ها را معرفی می کنیم تا اطلاعات خود را به روزتر و بهتر کنید.

اپلیکیشن ZEPP LIFE

یکی از جذاب ترین برنامه های موبایلی که می تواند ارتباطی را میان ساعت هوشمند شیائومی و تلفن همراه شما برقرار نماید، برنامه ZEPP است. با نصب برنامه ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت در گوشی هوشمند خود، می توانید تمامی فعالیت های بدنی خود را ثبت کنید. در نتیجه امکان مدیریت سلامت جسمانی خود را خواهید داشت. تغییرات روزانه ای که در جسم خود مشاهده می کنید را در این برنامه ثبت نمایید و از راهنمایی های حرفه ای که از آن اپلیکیشن دریافت می کنید، وضعیت جسمانی خود را بهبود ببخشید. بنابراین زپ به شما این کمک را خواهد کرد تا سلامتی خود را مدیریت کنید.

اپلیکیشن HAYLOU FUN

اپلیکیشن فوق نیز را برای ساعت های هوشمند ساختند. با نصب این اپلیکیشن، به راحتی تمامی اطلاعات در رابطه با جزییات تمرینات خود، شمارش قدم، پایش وضعیت خواب، ضربان قلب و غیره را می توانید ثبت نمایید. جالب است بدانید که این برنامه علاوه بر ثبت جزییات مختلف، می تواند عملکردهای کمکی هم داشته باشد. یادآوری تماس و پیامک و برنامه های دیگر را هم دارد. با نصب این برنامه، یک تجربه شگفت انگیز داشته باشید.

برنامه MIBRO FIT

اپلیکیشن دستبند هوشمند شیائومی، با عنوان میبرو فیت می باشد. این برنامه می تواند به خوبی وضعیت خواب، تمامی تماس های دریافتی و پیامک ها را مورد مدیریت قرار دهد. حتی اندازه گیری فشار خون و ضربان قلب در 24 ساعت را هم انجام می دهد. با وجود این امکانات، به راحتی تمامی رفتارها و اقدامات خود را مدیریت کنید. برنامه ساعت هوشمند میبرو با نام میبرو فیت مخصوص محصولات و ساعت های هوشمند برند میبرو می باشد.

اپلیکیشن HRYFINE

این برنامه در حقیقت، تمامی داده ها و خدمات را به صورت یکجا ادغام کرده است. به این ترتیب، تجربه ای کامل، راحت و یکپارچه را در اختیار خواهید داشت. تمامی پیام ها، تماس های دریافتی، همه و همه از این طریق قابلیت مشاهده دارند. حتی زبان آن را هم می توانید تغییر دهید تا بتوانید راحت تر از آن، نهایت استفاده را داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۲ از ۵
از مجموع ۶ رای