تاریخ: خرداد 30, 1403 دیدگاه: بدون دیدگاه

نرم افزار ساعت هوشمند میبرو

نرم افزار ساعت میبرو

از سری آموزش های راهنمای اتصال ساعت هوشمند به گوشی موبایل این بار سراغ برند میبرو می رویم. جایی که این برند نرم افزار ساعت میبرو را به صورت اختصاصی برای ساعت های تولید شده توسط این کمپانی ارائه داده است. با این توضیح به ادامه مقاله می رویم آن هم اینکه برند میبرو از زیر مجموعه های کمپانی بزرگ شیائومی می باشد.

برند میبرو برای انواع ساعت های هوشمند Mibro فقط یک نرم افزار ارائه داده است که همین موضوع می تواند شما از سردرگمی خارج کند. Mibro Fit نام برنامه ای است که برای ساعت  های هوشمند میبرو باید استفاده شود. در این مقاله به صورت قدم به قدم نحوه اتصال ساعت هوشمند میبرو به گوشی موبایل را برای شما تشریح می کنیم. فرقی نمی کند که گوشی موبایل شما اندروید باشد یا ios، مراحل در هر مدل گوشی موبایلی که در اختیار دارید یکسان است.

نصب برنامه Mibro Fit در اندروید و ios

برای نصب برنامه میبرو در گوشی های اندروید وارد پلی استور شوید و در گوشی های اپل نیز می توانید وارد اپل استور شوید و نام برنامه را به صورت “Mibro Fit” جستجو کرده و برنامه را گوشی موبایل خود نصب کنید.

نحوه ثبت نام و ورود به نرم افزار ساعت میبرو

بعد از نصب برنامه ساعت شیائومی وقتی نرم افزار را باز کنید در مرحله اول از شما می خواهد که منطقه خود را انتخاب کنید. مانند تصویر منطقه خود را انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید. در مرحله چهارم طبق تصویر زیر از شما می خواهد که در برنامه ثبت نام کنید یا وارد شود. اگر از قبل در برنامه میبرو فیت حساب کاربری دارید، وارد حساب کاربری خود شوید و اگر تا کنون در این برنامه ثبت نام نکرده اید باید با زدن دکمه “No account, register now” در این برنامه ثبت نام کنید. این مرحله کار دشواری نیست و با زدن ایمیل و رمز می توانید حساب کاربری خود را در برنامه Mibro Fit ایجاد کنید. اما برای ثبت نام راه ساده تری نیز وجود دارد. همانطور که در تصویر شماره 4 مشاهده می کنید می توانید به صورت مستقیم به اکانت گوگل خود وارد برنامه شوید. برای اینکار کافیست روی تصویر گوگل که در پایین عکس شماره 4 قرار دارد کلیک کنید. فراموش نکنید که در پایین ترین قسمت تیک را بزنید(این تیک به معنای پذیرش قوانین برنامه میبرو فیت است).

راهنمای نصب برنامه Mibro Fit

آموزش اتصال ساعت میبرو به برنامه Mibro Fit

وارد نرم افزار ساعت میبرو در قسمت Device می توانید از دو طریق ساعت هوشمند خود را به برنامه وصل کنید.

روش اول: برنامه به صورت خودکار شروع به جستجو می کند، شما باید ساعت هوشمند خود را روشن کنید و نزدیک گوشی موبایل خود قرار دهید بعد از اینکه برنامه ساعت شما را پیدا کرد روی آن بزنید و به برنامه متصل کنید.

روش دوم: در روش دوم می توانید با استفاده از اسکن کردن بارکد روی ساعت این کار را انجام دهید. برای اینکار وقتی ساعت خود را روشن می کنید یک بارکد به شما نمایش می دهد. حال وارد برنامه شوید و در قسمت Device در سمت راست و بالای صفحه یک علامت اسکن بارکد به شما نمایش می دهد. با زدن روی می توانید بارکد روی ساعت را اسکن کنید و ساعت میبرو را به گوشی متصل کنید.

راهنمای تنظیمات برنامه Mibro Fit

زمانیکه بعد از ثبت نام در برنامه وارد آن شوید با سه گزینه اصلی رو به رو خواهید شد که در پایین ترین قسمت به شما نمایش داده می شود.

  • Home
  • Device
  • Me

هر کدام از این سه قسمت را به طور کامل و به صورت قدم به قدم شرح خواهیم داد.

Home

در این بخش شما می توانید فعالیت های روزانه خود را پیگیری کنید. از جمله این موارد می توان به پیگیری ضربان قلب، پیگیری میزان اکسیژن خون، پایش کیفیت خواب، ضبط و ذخیره اطلاعات ورزشی، میزان استرس، میزان کالری، و سلامت بانوان به همراه کنترل وزن اشاره کرد. هر کدام از این موارد به صورت یک کارت جدا مانند تصویر زیر در این بخش به شما نمایش داده می شود که وقتی وارد هر کدام از این بخش شوید اطلاعات کاملی در مورد سلامت شما ارائه می دهد.

حرکات ورزشی در Mibro fit

Device

در این بخش از نرم افزار ساعت میبرو اطلاعات ساعت هوشمند میبرو، مدل و میزان باتری را می توانید در بالاترین قسمت مشاهده کنید. در قسمت دوم از همین بخش می توانید واچ فیس را برای ساعت تعیین کنید.

در قسمت بعدی یعنی بخش Notification که همانطور که از نام آن پیداست می توانید تنظیمات مربوط به اعلان ها را انجام دهید. در این قسمت می توانید تعیین کنید اعلان کدام برنامه ها روی ساعت شما نمایش داده شود و کدام ها نمایش داده نشود.

در قسمت Daily Health سه مورد را می توانید پیگیری کنید.

  • Activity target: در این بخش می توانید اهدافی که مربوط به فعالیت های روزانه دارید را پیگیری کنید.
  • Sleep settings: در این بخش شما می توانید اطلاعات مربوط به کیفیت خوابتان را مشاهده کنید.
  • Health reminder: در این بخش می توانید هشدارهایی برای فعالیت های مربوط به سلامتی و ورزش داشته باشید.

در قسمت Heath monitoring سه مورد را به شما نمایش می دهد:

  • Continuous Heart Rate Monitor: در این بخش می توانید ساعت خود تنظیم کنید که به صورت مرتب و بدون توقف ضربان قلب شما را بررسی کند.
  • Spo2 auto-detect: بررسی میزان اکسیژن خون در این قسمت انجام می شود.
  • Stand reminder: هشدار مربوط به بی تحرکی در این بخش قابل تنظیم است.

در قسمت Workout settings می توانید فعالیت های خارج از خانه را بررسی کنید.

در قسمت Device settings نیز امکانات زیر در اختیار شما خواهد بود.

  • تنظیمات پاسخ سریع به پیام ها
  • ساعت جهانی
  • آب و هوا
  • مخاطبان
  • گرفتن عکس با تکان دادن دست
  • پیدا کردن ساعت
  • تنظیمات مربوط به اولویت ها

در قسمت آخر از نرم افزار ساعت میبرو نیز که سه مورد Firmware upgrade، Device information و Factory reset قرار دارد که اطلاعات مربوط به ساعت و نرم افزار ساعت و ریست کردن ساعت را می توانید مشاهده کنید.

Me

در بخش me تنظیمات مربوط به برنامه را می توانید مشاهده کنید. تنظیماتی از قبیل اطلاعات ذخیره شده، تم روشن و تیره برنامه، به روز رسانی برنامه و… را در این بخش خواهید داشت.

جمع بندی نرم افزار ساعت میبرو

در این مقاله آموزش نحوه اتصال ساعت میبرو به گوشی موبایل از طریق برنامه ساعت میبرو ارائه شد. شما می توانید هر مدل از ساعت هوشمند میبرو که دارید را با همین روش به برنامه Mibro Fit متصل کنید. همچنین ما برای شما در یک مقاله جامع برنامه ساعت هوشمند از همه برندها را بررسی کرده ایم و آموزش اتصال ساعت هوشمند به گوشی را به طور کامل برای شما شرح داده ایم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای