تاریخ: بهمن 29, 1402 دیدگاه: بدون دیدگاه

مقایسه ساعت هوشمند گلوریمی GS2 و GS1 Pro

گلوریمی GS2 و GS1 Pro

در این مقاله سعی کردیم دو مدل از ساعت هوشمند گلوریمی را با هم مقایسه کنیم. ساعت هوشمند گلوریمی gs1 pro که اوایل سال 2023 معرفی و عرضه شد و توانست فروش خوبی را تجربه کند و ساعت هوشمند گلوریمی gs2 که به تازگی و در اوایل سال 2024 به بازارهای جهانی عرضه شد.

تفاوت ساعت هوشمند گلوریمی GS2 و GS1 Pro در بخش طراحی

وقتی دو ساعت هوشمند را کنار هم گذاشتیم اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب کرد نوع طراحی قاب صفحه نمایش و لبه های آن بود. در مدل gs1 pro لبه ها ساعت خمیدگی بیشتری دارد و منحنی تر به نظر می رسد در حالی که در مدل گلوریمی gs2 این خمیدگی با اینکه تا حدی وجود دارد ولی کمتر از مدل قبلی خود را نشان می دهد. اما تفاوت اصلی در طراحی این دو مدل در بخش بدنه به لبه های ساعت برمیگردد که در مدل gs1 pro در لبه راست قاب فقط یک دکمه گنجانده شده بود که هم به صورت فشاری و هم به صورت چرخشی قابل استفاده است ولی در مدل glorimi gs2 در لبه سمت راست ساعت دو دکمه با طراحی های متفاوت گنجانده شده است که یکی به صورت چرخشی و فشاری است و دیگری فقط به صورت فشاری عملیات خود را انجام می دهد. در بخش بند ساعت هوشمند گلوریمی تفاوت خاصی از نظر نوع و تعداد بند وجود ندارد و هر دو ساعت دارای دو عدد بند درون جعبه هستند که یکی از نوع سیلیکونی و دیگری از نوع مگنتی می باشد. تنها تفاوتی که در بخش بند می توان عنوان کرد این است که ساعت گلوریمی Gs1 pro با دو نوع پک که یکی دارای بندی سیلیکونی مشکلی و بند مگنتی مشکی-سورمه ای است و دیگری دارای بند سیلیکونی مشکی و بند مگنتی مشکی-نارنجی می باشد. در حالی که در مدل glorimi gs2 پک اول با ترکیب رنگی مشکی و سورمه ای-نارنجی و پک دوم با ترکیب رنگی مشکی و مشکی-زرد عرضه شده است. در هر دو مدل سایز بند 22mm می باشد.

مقایسه ساعت هوشمند گلوریمی GS2 و GS1 Pro

تفاوت در ساعت Glorimi GS2 و Glorimi GS1 Pro در بخش صفحه نمایش

برند گلوریمی در بخش صفحه نمایش معمولا عملکرد خوبی از خود نشان داده است و در مدل جدید خود نیز این قانون را رعایت کرده و صفحه نمایشی کاربردی و با کیفیت روی محصول خود قرار داده است. در ساعت گلوریمی gs2 یک صفحه نمایش با کیفیت با اندازه ای برابر با 1.99 اینچ قرار داده است که تقریبا می توان گفت در دسته ساعت هوشمند با صفحه نمایش بزرگ محسوب می شود. اما ویژگی های صفحه نمایش در این ساعت هوشمند به اینجا ختم نمی شود و قرار دادن یک صفحه نمایش از نوع Ultra-Clear AMOLED در این مدل کیفیت صفحه را بیش از پیش برای شما جذاب تر می کند و کار با ساعت گلوریمی gs2 را برای شما لذت بخش تر می کند. اما وقتی در مورد صفحه نمایش این ساعت گلوریمی صحبت می کنیم باید به ویژگی هایی از قبیل روشنایی 800 نیت و رفرش ریت 60 هرتزی نیز اشاره کنیم که وقتی با این ساعت هوشمند کار می کنید می تواند عملکرد ساعت را بسیار جذاب تر کند. اگر در مورد رفرش ریت یا همان نرخ به روز رسانی بخواهیم به زبان ساده برای شما بیان کنیم اینطور می توان گفت که هنگام کار با ساعت هوشمند و جا به جا شدن در منوهای آن هیچ گونه تاخیر و لگی احساس نخواهید کرد و به صورت کاملا روان می توان در قسمت های مختلف ساعت حرکت کنید. و در آخر دو مورد دیگر در مورد صفحه نمایش این ساعت گلوریمی این که دارای ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن است و رزولوشن صفحه برابر با 494*410 می باشد.

  ساعت هوشمند گلوریمی مدل Glorimi GS2

تا اینجا در مورد صفحه نمایش گلوریمی gs2 صحبت کردیم. اگر بخواهیم در بخش صفحه نمایش مقایسه بین این ساعت هوشمند داشته باشیم می توان گفت که صفحه نمایش گلوریمی Gs1 pro کمی بزرگتر و روشنایی آن کمی بیشتر است و از آن طرف طراحی گلوریمی gs2 به روزتر و با ترند روز هماهنگ تر می باشد. در بقیه موارد می توان گفت با کمی تخفیف برابر هستند.

تفاوت ساعت Glorimi GS2 و Glorimi GS1 Pro در بخش باتری

در بخش باتری بی شک برنده این مقایسه گلوریمی gs2 می باشد. یک باتری 350 میلی آمپر ساعتی روی این ساعت هوشمند گلوریمی قرار داده شده که می تواند 8 تا 10 روز در حالت استفاده سنگین و تا 20 روز در حالت استفاده سبک و استندبای در کنار شما بماند. این باتری حدود 1.5 ساعت زمان می برد که به طور کامل شارژ شود. در حالی که در گلوریمی Gs1 Pro ظرفیت باتری 280 میلی آمپر ساعت است و در حالت استفاده سنگین حدود 3 تا 5 روز و در حالت استندبای یا ذخیره باتری تا 15 روز شما را همراهی میکند. باتری این ساعت هوشمند چیزی حدود 2 ساعت زمان نیاز دارد تا به صورت کامل شارژ شود.

سنسورهای سلامتی در گلوریمی GS2 و GS1 Pro

در بخش سنسورهای سلامتی اگر بخواهیم بدون تخفیف در نظر بگیریم برنده مقایسه ساعت گلوریمی gs2 می باشد. سنسورهایی مانند ضربان قلب 24 ساعته، اکسیژن خون، ردیاب سلامتی 24 ساعته، پایش کیفیت خواب در حالت سنگین و سبک، تست مود لحظه ای، میزان استرس، تمرین تنفس و پایش سلامتی بانوان در هر دو مدل یکسان است ولی سنسور VO2 Max(اکسیژن مصرفی بیشینه) در مدل گلوریمی gs2 برگ برند این ساعت در مقایسه سنسورها می باشد.

  راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی با بودجه های مختلف

قابلیت مکالمه در ساعت گلوریمی GS2 و GS1 Pro

هر دو مدل دارای قابلیت مکالمه هستند و می توانید بعد از اتصال به گوشی موبایل با ساعت هوشمند خود به مکالمه بپردازید، تفاوتی که در این بخش تاثیر گذار است نسخه بلوتوث است که در گلوریمی gs1 pro نسخه بلوتوث 5.2 استفاده شده و در گلوریمی gs2 نسخه بلوتوث 5.3 قرار داده شده است.

glorimi gs2 vs glorimi gs1 pro

تفاوت در برنامه ساعت گلوریمی GS2 و GS1 Pro

هر کدام از ساعت های شیائومی با برنامه مخصوص به خود کار می کنند که برای گلوریمی gs2 از برنامه VeryFit می توانید استفاده کنید و در ساعت gs1 pro از برنامه Gloryfit می توانید بهره ببرید. البته باید گفت که در کارکرد تفاوتی وجود ندارد و هر دو برنامه دارای ویژگی های فراوانی هستند.

  ساعت هوشمند شیائومی مدل Glorimi GS1 Pro

سایر ویژگی ها و امکانات

در دو مدل ساعت گلوریمی از زبان فارسی به صورت کامل پشتیبانی می کنند و هم در اعلان ها و هم در منو ساعت هوشمند می توانید به صورت کامل زبان فارسی را داشته باشید. همچنین هر دو مدل از سیستم عامل اندروید و ios پشتیبانی می کنند و می توانید با هر مدل گوشی موبایلی که دارید این ساعت های هوشمند گلوریمی استفاده کامل را داشته باشید. هر دو مدل در مقابل آب مقاوم هستند و بیش از 100 حالت ورزشی را پشتیبانی می کنند.

نتیجه مقایسه ساعت هوشمند گلوریمی GS2 و GS1 Pro

هر دو ساعت برای طرفداران ساعت های هوشمند جذاب هستند ولی در قسمت هایی نسبت به هم برتری دارند. در بخش صفحه نمایش با کمی تخفیف گلوریمی Gs1 pro که قیمت بیشتری هم دارد برند مقایسه خواهد بود. در بخش باتری با اختلاف بالا گلوریمی gs2 برتری خود را ثابت کرد و در سنسورهای سلامتی و نسخه بلوتوث و مکالمه نیز با کمی تخفیف باز هم ساعت گلوریمی Gs2 را می توان به عنوان ساعت هوشمند بهتر معرفی کرد.

خوشحال می شویم شما هم اگر تجربه استفاده از این مدل ها را دارید در بخش دیدگاه ها نظر خود را بیان کنید. اگر نیاز به راهنمایی برای خرید ساعت هوشمند دارید می توانید مقاله راهنمای خرید ساعت هوشمند را مطالعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۶ رای