تاریخ: آذر 30, 1401 دیدگاه: 1 دیدگاه

مقایسه ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite و Mibro Lite 2

مقایسه-ساعت-هوشمند-شیائومی-Mibro-Lite-و-Mibro-Lite-2

نسل جدید ساعت هوشمند Mibro Lite با نام Mibro Lite 2 که به تازگی وارد بازار شده است قطعا می تواند سابقه خوب نسل قبل خود را ادامه دهد و ساعتی پرطرفدار باشد. با مقایسه mibro lite و mibro lite 2 با ما همراه باشید.

مقایسه ظاهری و کیفیت ساخت میبرو لایت و میبرو لایت 2

اما یکی از مهم ترین تفاوت های این دو ساعت میبرو در کیفیت ساخت و ظاهر آن است. در ساعت هوشمند میبرو لایت 2 دیگر خبری از یک دکمه بیضی شکل در کنار ساعت نیست و این دکمه جای خود را به یک دکلمه چرخان در قسمت بالای سمت راست ساعت و یک دکمه دیگر در قسمت پایین سمت راست داده است که هر کدام کارایی خاص خود را دارند.

مقایسه mibro lite و mibro lite 2 از نظر صفحه نمایش

یکی از ویژگی هایی که ساعت میبرو لایت را بین کاربران به یک ساعت هوشمند پرفروش تبدیل کند استفاده از صفحه نمایش AMOLED بود که کمپانی mibro در میبرو لایت 2 نیز از یک صفحه AMOLED با اندازه 1.3 اینچی استفاده کرده است و از این نقطه قوت دوباره استفاده کرده است.

مقایسه mibro lite و mibro lite 2 از نظر باتری

کمپانی میبرو توانسته در مدل میبرو لایت که حدود یک سال پیش عرضه شد بین برند های مختلف خودی نشان دهد و طرفداران زیادی را جذب این محصول خود کند. میبرو در ساعت میبرو لایت 2 عمر باتری ساعت هوشمند خود را بهبود بخشد و ظرفیت آن را به 350 میلی آمپر ساعت برساند در حالی که در نسخه قبلی باتری 230 میلی آمپر ساعتی استفاده شده بود.

تفاوت ساعت هوشمند mibro lite و mibro lite 2

به جز مواردی که در مورد تفاوت های ظاهری این دو ساعت هوشمند بیان کردیم مهم ترین اختلاف این دو ساعت شاید در قابلیت مکالمه باشد. کمپانی میبرو در ساعت هوشمند mibro lite 2 قابلیت مکالمه را به آن افزوده که خیلی از کاربران را شگفت زده می کند. بلوتوث نسخه 5.0 روی این ساعت هوشمند mibro مکالمه ای با کیفیت و پایدار را برای شما خواهد داشت.

ساعت Mibro Lite Mibro Lite 2
شکل ساعت گرد گرد
وزن 48 گرم 54 گرم
جنس بند سیلیکونی سیلیکونی و چرم
مقاوم در برابر آب بله بله، گواهینامه 2ATM
صحفه نمایش 1.3 اینچ AMOLED 1.3 اینچ AMOLED
رزولوشن 360*360  360*360
نسخه بلوتوث 5.0 5.0
GPS ندارد ندارد
قابلیت مکالمه ندارد دارد
پشتیبانی از حرکات ورزشی 20 حرکت ورزشی 60 حرکت ورزشی
بررسی ضربان قلب دارد دارد
پایش اکسیژن خون دارد دارد
اندازه گیری فشار خون ندارد دارد
ظرفیت باتری 230 میلی آمپر ساعت 350 میلی آمپر ساعت
بازدهی باتری حداکثر 10 روز حداکثر 12 روز

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۱ از ۵
از مجموع ۹ رای