تاریخ: اسفند 2, 1401 دیدگاه: بدون دیدگاه

بهترین هندزفری بلوتوثی ارزان در سال 2023

اگر به دنبال خرید هندزفری بلوتوثی ارزان با صدای استریو هستید، باید بگوییم که گزینه های بسیاری را پیش رو دارید. اما باید بدانید که تعداد این هدفون هایی که قیمت مناسب دارند، زیاد نیست. اکثر هدفون هایی که قیمت مناسبی دارند، با مشکل عملکرد صوتی پایین مواجه هستند. در واقع برندهای تولیدکننده به منظور کاهش قیمت، در میزان کیفیت هدفون دست برده است.
با این حال، گفته فوق به این معنا نیست که نمی توانید یک هدفون در کیفیت خوب و قیمت مناسب را خریداری کنید. شما در زمان خرید خود باید مواردی را در نظر داشته باشید که اهمیت بیشتری دارند. به عنوان مثال بایستی نوع صدای خروجی، ساخت و طراحی هدفون و از همه این ها مهم تر به باتری آن توجه داشته باشید.

mibro-m1-moboniaz

هندزفری بلوتوثی ارزان شیائومی با کیفیت خوب

وقتی در مورد یکی از محصولات برند شیائومی صحبت می کنیم دیگر نیازی نیست که راجع به برند شیائومی توضیحی بدهیم. این برند به اندازه ای شناخته شده است که در همه کشورها محصولات آن مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند هندزفری بلوتوثی شیائومی است که می خواهیم یکی از بهترین و ارزان ترین مدل های این برند را به شما معرفی کینم. هندزفری بلوتوثی میبرو M1 که یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی می باشد.

JABRA-ELITE3-moboniaz

بهترین هندزفری بلوتوثی ارزان از برند JABRA

جبرا را می توان در گروه بهترین هدفون های بی سیم ارزان محسوب کرد. جبرا در تولیدات خود به گونه ای رفتار کرده است که شما چه در بودجه خود، محدودیتی داشته باشید و یا خیر، می توانید از برند فوق، هدفون مورد نظر را تهیه کنید. استفاده از هدفون های جبرا، می تواند در زمان های گوناگون صورت بگیرد. به عنوان مثال، در زمان کار، حرکت، ورزش کردن و یا در صورت برقراری تماس تلفنی، می توانید از این هدفون کمک بگیرید.
استفاده از هدفون های جبرا می تواند هم در فضا و محیط داخلی انجام شود هم قابلیت ارائه یک صدای بی نظیر را در فضای باز داراست. دارا بودن صدایی عالی و قیمتی مقرون به صرفه، توجه هر مخاطب و کاربری را به خود جلب می کند. Jabra Elite3 با قیمت مناسب خود می تواند به عنوان یک گزینه عالی محسوب شود. اما با توجه به قیمت فوق العاده پایینی که دارد، از آن انتظار یک هدفون با پیشرفته ترین امکانات را نداشته باشید.
از مهم ترین ویژگی های کلیدی این محصول، میزان عمر باتری است که تا 28 ساعت دوام می آورد. همچنین با استفاده از بلوتوث نسخه 5.2 فعال می شود. اما باید بدانید که از فناوری ANC بهره مند نیست.

Huawei-FreeBuds-5i-moboniaz

بهترین مدل های مقرون به صرفه از برند هوآوی

با توجه به نگاه عمیقی که به Huawei freebids 5i انداختیم، متوجه شدیم که این هدفون از هر نظر عالی است. مهم تر از تمامی ویژگی هایی که می توان برای هندزفری های این برند معتبر بشماریم، قیمت های جذابی است که برای آن ها در نظر گرفته می شود. شما در قبال پرداخت پولی ناچیز، می توانید از امکانات و مزایای هدفون های این برند، نهایت استفاده را داشته باشید.
امکان حذف صداهای تا 42 دسی بل در این هدفون وجود دارد و به این ترتیب، می تواند به عنوان شگفت انگیزترین ویژگی در آن تلقی شود. برخی افراد این تفکر را دارند که با توجه به مقرون به صرفه بودن هدفون، پس کارایی لازم را ندارد. این یک تفکر اشتباه است و ویژگی های برتر و ممتازی را می توانیم در هدفون بی سیم فوق بیان نماییم.
هدفون فوق، از اتصال چند نقطه ای بلوتوث پشتیبانی می کند. حتی می توانید تا 28 ساعت از آن استفاده کنید. از ANC برخوردار است و بلوتوث نسخه 5.2 می تواند به راحتی آن را با سایر دستگاه های مورد نظر، ست کند.

Cambridge-Audio-Melomania-1+-moboniaz

بهترین هدفون بی سیم ارزان با باتری فوق العاده از برند کمبریج

شاید از زبان برخی افراد شنیده باشید که هدفون های ارزان قیمت، از عمر باتری مناسبی برخوردار نیستند. برند و کمپانی کمبریج این تفکر و گفته را رد می کند و با ارائه بهترین هدفون بی سیم خود، به همه ثابت می کند که یک هدفون ارزان قیمت هم می تواند از باتری قوی برخوردار باشد. پس تنها کافی است که هدفون ها را یکبار شارژ نمایید و برای مدت زمانی 9 ساعته از آن ها استفاده کنید.
البته در کنار کیس شارژی که برای آن ها طراحی شده است، می توانید زمان کارکرد هندزفری بلوتوثی را تا 36 ساعت افزایش دهید. البته اگر هدفون در حالت کم مصرف باشد، می توانید زمانی معادل 45 ساعت را در اختیار داشته باشید. در کنار عمر باتری فوق العاده ای که دارد، می توانیم به کیفیت صدای عالی آن هم اشاره کنیم. با توجه به طراحی زیبا و ارگونومیک هدفون ها، می توانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید و مشکلی با این قضیه نداشته باشید. این دستگاه به ANC مجهز نیست.

Sony-WF-C500-moboniaz

بهترین هدفون های بی سیم همه کاره و مقرون به صرفه از برند سونی

اولین چیزی که باید در مورد این هدفون بدانید، کیفیت صدای فوق العاده ای که دارا است. هدفون می تواند تا زمانی برابر با 10 ساعت برای شما کار کند. با این اوصاف، امکان پشت سر گذاشتن یک روز کامل کاری با استفاده از این هندزفری بی سیم میسر است. از نظر کیفیت ساخت در رتبه خوب و بالایی قرار دارند. ارائه آن ها همراه با یک عدد کیف شارژ صورت می گیرد.
همچنین، امکان استفاده از آن ها در روزهای بارانی معمولی هم وجود دارد و مشکلی برای هدفون به وجود نخواهد آمد. هدفون مورد نظر به ANC مجهز نیست و با کیف شارژ می تواند زمان کارکرد خود را تا 20 ساعت افزایش دهد.

OnePlus-Nord-Buds-moboniaz

بهترین هندزفری بلوتوثی برند وان پلاس

این هندزفری بلوتوثی ارزان، تمامی نظرات را به خود جلب کرده است. شما به راحتی می توانید با استفاده از آن ها، به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید. به نوع طراحی و کیفیت ساخت آن ها توجه کنید. می توان یک هدفون بی نظیر را مشاهده کرد که از نظر عملکرد صدا، در رتبه بالایی قرار دارد. وجود صدای شفاف و واضح از ادعاهای این برند و هدفون است.
در کنار ویژگی هایی که در این هدفون وجود دارد، می توانیم به باتری فوق العاده عالی آن هم اشاره ای داشته باشیم. با استفاده از کیس شارژ، می توانید زمانی برابر با 30 ساعت در اختیار داشته باشید. پس انتخاب و خرید هدفون بی سیم فوق، بی نهایت عالی خواهد بود.
تمامی ایرفون هایی که معرفی کردیم، می تواند به عنوان مقرون به صرفه ترین هدفون ها در نظر گرفته شوند. بنابراین خرید هیچ یک از آن ها نمی تواند، اشتباه باشد. گزینه های فوق را در ذهن خود نگه دارید تا با توجه به علایق و شرایط، یکی را انتخاب کرده و در جهت خرید آن اقدامی را صورت دهید.

  بررسی هندزفری های خانواده QCY T13

قیمت هندزفری بلوتوثی

حال که چند مدل از محصولات برندهای مختلف را معرفی کردیم و به بررسی اجمالی آنها پرداختیم نوبت به آن می رسد که ببینیم قیمت هندزفری بلوتوثی در کشورمان حدودا در چه بازه ای است. پاسخ به این سوال نیاز به این دارد که شما باید نیازهای خود از داشتن یک هندزفری بلوتوثی را بدانید. با بررسی این نیازها شما به راحتی می توانید کالای مورد نظر خود را تهیه و استفاده کنید. با مقایسه برندهایی که به راحتی در دسترس ما قرار دارد می بینیم که قیمت هندزفری شیائومی در مقایسه با سامسونگ و اپل بسیار مقرون به صرفه تر است. در حالی که می توانید با هر بودجه ای که در نظر دارید از این برند کالای خود را خریداری کنید و فقط محدود به هندزفری بلوتوثی ارزان نیستید. معرفی چند مدل از هندزفری های شیائومی که هم قیمت و هم کیفیت خوبی دارند شاید بتواند در خرید به شما کمک شایانی کند. از جمله این مدل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیفیت هندزفری بلوتوثی ارزان

وقتی صحبت از کیفیت می شود باید چند مورد را بررسی کنیم تا متوجه شویم که آیا کالایی که خریداری می کنیم واقعا کیفیت دارد یا نه. اولین چیزی که در نگاه اول می تواند توجه ما را جلب کند کیفیت موارد اولیه ای است که کالا با آن ساخته شده است. معمولا در هدفون های بی سیم از پلاستیک سخت و مات استفاده می شود که هم مقاومت بالایی داشته باشد و هم لکه های روی کیس را پنهان کند. علاوه بر کیفیت ساخت باید کیفیت استفاده را نیز بررسی کنیم. کیفیت استفاده شامل مواردی مانند کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی ارزان، نوع قرارگیری در گوش، کیفیت مکالمه. شما می توانید این اطلاعات را قبل از خرید از طریق کاربرانی که از قبل از محصول مورد نظر استفاده کرده اند کسب کنید یا اینکه ویدئوهای آنباکس و بررسی محصولات که توسط کارشناسان به اشتراک گذاشته می شود را مشاهده و بررسی کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۳ از ۵
از مجموع ۳ رای