تاریخ: مرداد 24, 1401 دیدگاه: بدون دیدگاه

بهترین هدست برای استریم

بهترین هدست برای استریم

تنوع در برند، مدل هدست به قدری زیاد است و که مسائل بسیاری را برای خریداران به وجود می آورد. در کنار این مورد مشخصات و قابلیت های هدست از دیگر مواردی است که خرید را بسیار مشکل نموده و خریداران را دچار سردرگمی می نماید. برای مثال توجه به کیفیت صدا و عدم کاهش آن در استفاده طولانی از هدست یکی از این موارد می باشد. امروز با بسط تکنولوژی و فناوری به نقطه ای رسیده ایم که تجهیزاتی همچون هدست و میکروفون برای پیش برد درست کار ها ضروری می باشد. حتی اکنون که در حال مقاله این مطلب هستید به خوبی می توانید متوجه شوید که شما برای گوش دادن به موسیقی به هدفون نیاز دارید.  پیش از آنکه فعالیت خود یعنی استریم را آغاز نمایید شما نیاز به یک ابزار قدرتمند و با کیفیت برای استریم نیاز دارید. برخی از این تجهیزات عبارت است از میکروفون، وبکم، نورپردازی درست، هدست. در همین راستا شما در انتخاب یک هدست مناسب برای استریم دچار دردسر خواهید شد. وضوح و شفافیتی که میکروفون هدست در اختیارتان قرار می دهد بسیار اهمیت دارد. چرا که علاوه بر اینکه  بر تعامل شما با مخاطبانتان تأثیر خواهد گذاشت موجب کاهش هزینه ها خواهد شد. به این صورت که با تهیه هدست با کیفیت نیازی به میکروفون حرفه ای مجزا نخواهید داشت.

ویژگی های یک هدست مناسب استریم چیست؟

در حالت کلی این ابزار به این دلیل طراحی و تولید شده اند که صدای با کیفیت و شفافی را در اختیارتان قرار دهد. در زمان خرید هدست بایست به نوع استفاده خود دقت نمایید به همین دلیل است که تأکید دارم که انتخاب هدست برای استریم متفاوت خواهد بود. مورد اولی در انتخاب هدست برای استریم توجه به کیفیت میکرفون می باشد. همچنین بایست از نرم افزار مجزای برای تنظیم اکولایزر برخوردار باشد. موارد بیان شده حداقل مواردی است که بایست یک هدست مناسب استریم برخوردار باشد. مواردی از قبیل کیفیت ساخت، انعطاف پذیری، وزن از دیگر پارامتر های است که بهترین هدست برای استریم بایست برخوردار باشد.

ویژگی های یک هدست مناسب استریم چیست؟

راحتی و کیفیت ساخت در هدست

اولین فاکتوری که شما بایست در انتخاب بهترین هدست به آن توجه نمایید راحتی در استفاده و کیفیت ساخت می باشد. استریم کردن نیازمند وقت و حوصله زیاد می باشد در نتیجه ابزاری که برای این کار بهره می برید بایست به گوئنه ای طراحی شده باشد که سبک بوده و گردن و گوش شما اذیت نگردد. اگر هدست خریداری شده فاقد این قابلیت ها باشد به درد نخواهد خورد. همنچنین بایست در نظر بگیرید که بکارگیری هدست سیمی به دلیل برخورداری از کابل تا چه حدودی می تواند در کار شما وقفه ایجاد نماید.

جدا سازی صدا های مزاحم

این مورد شاید در مقایسه با مورد قبلی بیشتر به چشم نیاید ولیکن به خوبی می تواند در کیفیت کار شما تأثیر بگذارد. مورد بعدی که تا حدودی توجه به آن اهمیت دارد زیبایی و ظاهر هدست می باشد. به همین جهت است که نورپردازی RGB در هدست می تواند ظاهر زیبایی ایجاد نماید.

جدا سازی صدا های مزاحم

هدست مخصوص استریم SteelSeries ARCTIS 3

مجموعه استیل سریز  همواره با تولید تجهیزات مخصوص بازی توانسته است جایگاه بالای در این زمینه بدست آورد. به همین جهت هدست SteelSeries ARCTIS 3 را می توان یکی از بهترین هدست مخصوص استریم دانست. برخورداری از ظاهر ساده و کلاسیک آن موجب شده است در بین رقبای خود خوش بدرخشد. این هدست از دو گوشی بزرگ که دارای جنس الیاف می باشد برخوردار است.  بر اساس گفته های طراحان به نحوی طراحی شده که مناسب استفاده طولانی مدت می باشد. مجهز به میکروفون با قابلیت حذف نویز جزء مزیت های این هدست قرار می گیرد که امکان تنظیم آن وجود دارد.

هدست استریم JBL Quantum

از بهترین برند های فعال در حیطه هدست و هدفون برند جی بی ال می باشد. چنانکه که اگر قیمت این هدست را کنار بگذاریم بهترین هدستی خواهد بود که شما می توانید برای استریم از آن استفاده نمایید. اتصال آن به طریق بی سیم می باشد که مجهز بودن گوشی ها به الیاف ارگونومیک سبب خواهد شد هیچ گونه خستگی در طولانی مدت متوجه نخواهید شد. لوگوی این برند که بر روی گوشی ها درج شده است ظاهر جذاب تری به آن بخشیده است. از شاخص ترین قابلیت هدست استریم JBL Quantum می توان به شارژ دهی آن اشاره نمود.

هدست استریم JBL Quantum

کلام پایانی

انتخاب بهترین هدست برای استریم از هر بند مزایا و معایب را به همراه دارد. برای مثال ممکن است که شما هدستی را برای استریم انتخاب نمایید که صدای خوبی ارائه نماید ولیکن کیفیت ساخت پایین و از نرم افزار های مناسبی پشتیبانی نکند. اگر با حوصله و به دقت در بازار جستجو کنیئ بدون شک خواهید توانست هدست مناسب با نیازتان را بیابید. بهترین هدست برای استریم بایست در کنار کیفیت ساخت مجهز به میکروفون با کیفیت باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای